در حال بارگذاری ...

  «عقیم» راهی جشنواره تئاتر ملی لاله های سرخ  اندیمشک شد

نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی آبان امسال به مدت ۲۰ شب  در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه رفت و با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد،  اکنون این نمایش کاری از گروه هنری «هورپاک»  به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک راه یافته است و قرار است پنجشنبه ۸ آذر در پلاتوی مهر آذین اجرای جشنواری خود را در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ برود.

به گزارش تئاتر البرز، نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی آبان امسال به مدت 20 شب  در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه رفت و با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد،  اکنون این نمایش کاری از گروه هنری «هورپاک»  به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک راه یافته است و قرار است پنجشنبه 8 آذر در پلاتوی مهر آذین اجرای جشنواری خود را در 2 سانس 16 و 18 برود.

در این اثرنمایشی که  به موضوعات مختلف اجتماعی پرداخته است ندا قربانیان، علی رضا معروفی، فرزاد تجلی، حامد نساج بخارایی، مهناز میرزایی ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیرتولید: مسعود شامی خاتونی، دستیاران کارگردان: گوهر قادری و محمد سلیمان،آهنگساز: سینا کووایی،مشاور رسانه‌ای: میترا رضایی، روابط عمومی: الهام یوسفی،عکاسان: کیوان احمدی، لیلا میناوند،طراح پوستر و بروشور: علیرضا خدامرادی




نظرات کاربران